Ochtend in Gevas

22 augustus 2013 - Mersin, Turkije

Gisteren zijn we na een lange autodag (750 km) aangekomen in Gevas. We hebben een prachtige plek aan het strand langs een groot meer. Nadat we geprobeerd hebben de biervoorraad op te drinken (want vandaag hopen we de grens met Iran over te gaan) en we tot middernacht van prachtige maar KEIHARDE turkse ballades werden voorzien was ik om 6 uur alweer wakker. Maar met zo'n uitzicht opstaan is geen straf. Zoekplaatje: Een frisse ochtend duik en wat baantjes trekken met enkele locals leverde alweer enkele appeltjes als beloning op.

1. Be Lensink:
    1 september 2013
    Het heeft even geduurd voordat we jullie reislogger op het scherm konden vinden ( gebrek aan computervaardigheden). Het is erg boeiend om opdeze wijze jullie te kunnen volgen en kennis te nemen van de verschillende ervaringen. Blijven doen, ook Harry en Sandra.
  2. Frank:
    Hoi Jim, prachtige foto's !
    En morgen met Marianne erbij weer een nieuw hoofdstuk van de reis; en voor Marianne de eerste.
    @Marianne, goede reis naar Oezbekistan !